onsdag 30 april 2008

Härlig morgon!

Idag vaknade jag med ett leende på läpparna! Orsaken till detta? Förvisso genomförde den socialdemokratiska gruppen kommunfullmäktigemötet på ett gott sätt och ikväll ska familjen fira Valborg med goda vänner, så det finns många skäl till att humöret är på topp.
Men huvudorsaken till mitt leende stavas Paul Scholes! Jag är allt sedan jag kunde läsa om klubbens historia och inte minst om den tragiska flygkraschen i Munchen 1958, där nästan hela A-laget förlorade sina liv, hängiven supporter till Manchester United. Så det är klart. Jag följde semifinalen i Champions League mellan United och Barcelona med stor spänning. Den 33 årige mittfältslegendaren Scholes avgjorde matchen i 14 minuten med sitt vackra mål. Så nu väntar en helengelsk final i Moskva om några veckor och jag vaknade med ett leende idag!

Inga kommentarer: